معرفی نرم افزار Edius
تكنولوژي آموزشي
تكنولوژی آموزشی یك روش اصولی و منطقی برای حل مشكلات آموزشی و برنامه ریزی درسی است كه با نوعی تفكر سیستماتیك ( منظم و علمی) همراه است.

Canopus Edius نام این نرم افزار نام آشنا است. نرم افزاری که جز ۵ نرم افزار حرفه ای ویرایشگر فیلم ها قرار داشته و اکثر کاربران حرفه ای استفاده از این ابزار را تجربه کرده اند.

 

این نرم افزار در بسیاری از شرکت های فیلم سازی در سرتاسر دنیا و نیز صدا و سیما استفاده می شود. این نرم افزار که محصولی از شرکت معروف Canopus می باشد لایه های فراوانی را همچون لایه های متعدد صوتی ، تصویری ، متن ، اشکال ، افکت ها و. . . برای کار در اختیار شما می گذارد.

این نرم افزار که توانایی سازگاری با اکثر فرمت های صوتی و تصویری را دارد با استفاده از یک واسط کاربری جذاب و در عین حال حرفه ای و با قابلیت هایی همچون استفاده از نهایت کیفیت در تصویر و خروجی ها ، امکان ذخیره سازی با فرمت دلخواه ، قابلیت ساخت دی وی دی به همراه منوهای جذاب ، استفاده و سازگاری با تکنولوژی های مختلف صوتی و تصویری و همچنین وجود چندین پلاگین در قسمت های مختلف نرم افزار قدم به رایانه کاربران خواهد گذاشت.

 Edius

Canopus Edius توانایی این را دارد که با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در خود نرم افزار که باعث هماهنگی بیشتر نرم افزار با GPU کارت گرافیک می شود پردازش های گرافیکی بسیار سریع تر انجام پذیرد و به همین دلیل است که کاربر مدت زمان کمتری را برای Rendering صرف خواهد کرد. شرکت سازنده این نرم افزار طوری Edius را طراحی کرده تا خروجی با بالاترین کیفیت ممکن در نظر گرفته شود ، البته نه تنها کیفیت بالا بلکه اندازه تصاویر در خروجی کاملا در اختیار کاربر بوده و می توان اندازه ی ۱۹۲۰×۱۰۸۰ را هم اعمال کرد با این شرایط که حتی فریم تعداد فریم ها را هم می توان تغییر داد تا آنچه مورد نیاز است از حجم ، کیفیت و اندازه تصاویر بدست آید.

اما نکته بسیار مهم در مورد Canopus Edius قابلیت بسیار جالبی است که در مورد کمتر نرم افزاری می توان از آن یاد کرد ؛ قابلیتی بسیار مهم برای حرفه ای ها که می توانند با استفاده از آن همزمان برروی فیلمی کار کنند که با ۸ دوربین مختلف فیلمبرداری شده است. این بدان معنا است که این ابزار توانایی کار همزمان برروی ۸ مدل فیلم را دارد ؛ بدیهی است این امکان در زیباتر شدن و جذاب تر شدن خروجی نقش مهمی را ایفا می کند.

  قابلیت های کلیدی نرم افزارEdius :

– سازگاری با تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری
– واسط کاربری قدرتمند  و البته حرفه ای نرم افزار
– نهایت کیفیت در خروجی ها
– امکان تنظیم تعداد فریم ها در هر لحظه از فیلم
– قابلیت تنظیم اندازه صفحه
– استفاده و هماهنگی با جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری
– وجود انواع مختلفی از افکت ها
– قابلیت کار برروی فیلمی که همزمان با ۸ دوربین فیلمبرداری شده است.
Blu-ray قابلیت رایت دی وی دی و همچنین  _
– پردازش سریعتر با توجه به سازگاری بهتر با کارت گرافیک  و پردازنده های چند هسته ای
– امکان کار برروی فیلم های سه بعدی
– سازگاری کامل با سیستم های ۶۴ بیتی
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز۷                                       _قابلیت تایپ فارسی در محیط برنامه

 



نظرات شما عزیزان:

تکنولوژیست
ساعت18:50---14 فروردين 1392
لطفا آموزش یا دانلود اون روهم بزارید

آذرپور
ساعت17:31---13 فروردين 1392
سلام بسیار خوشحالم با یک وبلاگ گروهی دیگر در زمینه رشته خودمون آشنا میشم واز این خوشحال ترم نرم افزار جدید وبه روز edius مورد توجه شما قرار گرفته .واقعا کار با این نرم افزار در حین فضای ساده تمام قابلیت های premiere راهم دربرداره وبسیار راحت وجالبه!
پاسخ:سلام.ممنون


تکنولوژیست
ساعت17:01---11 فروردين 1392
سلام.لطفا منبع سایتشو معرفی کنید.
پاسخ:منبعwww.azarp30.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط معصومه اسماعيلي